Arvokilpailuihin ilmoittaminen vaatii WADA:n ADEL for International Level Athletes-kurssin suorittamisen

Arvokilpailuihin valitun nostajan on tästä päivästä lähtien liitettävä kotisivujemme ”yleistiedot”-lomakkeen mukana ADEL-sertifikaatti. Sen saat pdf:nä suoritettuasi https://adel.wada-ama.org/learn-linkistä löytyvän Adel for International Level Athletes-nimellä kulkevan kurssin. Kurssi on englanniksi ja ranskaksi suoritettavissa ja tekemiseen kannattaa varata muuan tunti. Sitä ei tarvitse suorittaa kerralla, koska suoritetun osan pitäisi jäädä talteen. ADEL-sertifikaattia liitto tarvitsee jo preliminary nomination-vaiheessa –  Goodlift vaatii sen ilmoittautumisen viimeistelynä. p.s. mikäli joku kerkesi suorittaa ADEL for talented athletes-nimellä kurssin 4.-6.3 välisenä aikana Facebookissa olleen väärän infon takia, niin pahoittelujen myötä henkilökohtainen käyttötuki Adel International Level-athletes- kurssin tekoon luvattu 16.3. alkaen. -jarkko (lomalla 7.-13.3.)

Edellinen artikkeli
Klassisen voimanoston avoimen SM-kilpailuihin Hämeenlinnaan ennätysosanotto, 170 nostajaa (15.3. Tartuntatautien torjuntasuunnitelma, 1.3. aikataulut jne)
Seuraava artikkeli
Vuoden 2023 SM-kilpailut ovat haettavana 1.4.2022 mennessä