Voimanostovalmennus - maksimivoimaharjoittelun perusteet

Voimanostovalmennus – Maksimivoimaharjoittelun perusteet kirja on Suomen Voimanostoliiton kustantama opas maksimivoimaharjoittelun tueksi.

Voimanostovalmennus – Maksimivoimaharjoittelun perusteet kirja on tarkoitettu suomalaisen voimanostovalmennuksen oppaaksi ja maksimivoimaharjoittelun tueksi. Voimanostovalmennuksen opas kertoo valmentajille ja urheilijoille voimanosto- ja penkkipunnerrusharjoittelussa huomioitavat perusasiat. Kirja evästää lukijoita yksittäisistä harjoitusliikkeistä ja harjoituksista aina pidempien harjoitusjaksojen ja vuosisuunnitelmien toimeenpanoon.

Kirjan ovat kirjoittaneet Jari Rantapelkonen ja Samuli Lappalainen.

Tilaa Voimanostovalmennus -kirja

Voimanostovalmennus – Maksimivoimaharjoittelun perusteet kirja on tilattavissa oheisella lomakkeella.

Kirjan hinta: 40,00 €
Toimituskulut Suomeen: 10,00 € / kirja

Kirja tulee maksaa ennakkoon tilauksen yhteydessä ja kuitti maksusta tulee liittää mukaan tilaukseen. Yksi kirja postitettuna Suomeen 50,00 €

Tilauksen maksaminen:
Maksun saaja: Suomen Voimanostoliitto ry
Tilinumero: FI22 5680 0020 2315 57
Viesti: Kirjatilaus + tilaajan nimi

Lisää kuitti maksusta (Vain .pdf, .doc, .jpg, .jpeg, .gif, .png tiedostoja.)* Liitetiedoston enimmäiskoko on 500kB.

Valikko