Lisenssit ja antidopingsopimus

Suomen Voimanostoliiton lisenssejä voi ostaa jäsentietojärjestelmän kautta. Lisenssin ostaminen tilisiirrolla liiton pankkitilille ei ole mahdollista.

Jäsentietojärjestelmä ja lisenssit

Ohjeet järjestelmään kirjautumiseen, omien tietojen päivittämiseen ja lisenssin ostoon löytyy täältä.

HUOM! Lisenssejä voi ostaa ainoastaan tämän järjestelmän kautta. Lisenssin ostaminen tilisiirrolla liiton pankkitilille ei ole enää mahdollista.

Seuroilla jotka ovat vastanneet seurakyselyyn on määritelty pääkäyttäjäksi kyselyssä ilmoitettu yhteyshenkilö.

Ongelmatilanteissa lue ensin USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET ja jos ongelma ei selviä ota yhteyttä jasentieto@svnl.fi

Antidopingsopimus

Antidopingsopimuksen allekirjoittanut urheilija ja Suomen Voimanostoliitto ry (SVNL). Antidopingsopimuksen allekirjoittaneen urheilijan on oltava Suomen Voimanostoliiton varsinaisen jäsenen (jäsenseuran) jäsen.

SVNL:n alaisiin kilpailuihin osallistuvan urheilijan on täytettävä antidopingsopimus viimeistään kolme (3) kuukautta ennen ensimmäisen kilpailun alkua, johon urheilija aikoo osallistua. Sen jälkeen antidopingsopimus on voimassa toistaiseksi. Antidopingsopimus voidaan urheilijan tai liiton toimesta irtisanoa päättymään yhden (1) kuukauden kuluttua irtisanomisesta. Irtisanominen on toimitettava kirjallisesti tai muulla todistettavalla tavalla, esim. sähköpostitse.

Antidopingsopimuksen voi täyttää sähköisesti suoraan liiton lisenssien palvelujärjestelmästä.

Liiton jäsentietojärjestelmä löytyy osoitteesta http://jasentieto.svnl.fi.

Valikko