Lisenssit ja antidopingsopimus

Suomen Voimanostoliiton lisenssejä voi ostaa Suomisportin kautta. Lisenssin ostaminen tilisiirrolla liiton pankkitilille ei ole mahdollista.

Suomisport ja lisenssit

Ohjeet Suomisportiin kirjautumiseen, omien tietojen päivittämiseen ja lisenssin ostoon löytyy täältä.

HUOM! Lisenssejä voi ostaa ainoastaan Suomisportin kautta. Lisenssin ostaminen tilisiirrolla liiton pankkitilille ei ole enää mahdollista.

Ongelmatilanteissa lue ensin USEIN KYSYTYT KYSYMYKSET ja jos ongelma ei selviä ota yhteyttä jasentieto@svnl.fi tai suomisport@olympiakomitea.fi

Antidopingsopimus

Antidopingsopimuksen allekirjoittanut urheilija ja Suomen Voimanostoliitto ry (SVNL). Antidopingsopimuksen allekirjoittaneen urheilijan on oltava Suomen Voimanostoliiton varsinaisen jäsenen (jäsenseuran) jäsen.

SVNL:n alaisiin kilpailuihin osallistuvan urheilijan on täytettävä antidopingsopimus viimeistään kolme (3) kuukautta ennen ensimmäisen kilpailun alkua, johon urheilija aikoo osallistua. Sen jälkeen antidopingsopimus on voimassa toistaiseksi. Antidopingsopimus voidaan urheilijan tai liiton toimesta irtisanoa päättymään yhden (1) kuukauden kuluttua irtisanomisesta. Irtisanominen on toimitettava kirjallisesti tai muulla todistettavalla tavalla, esim. sähköpostitse.

Antidopingsopimus hyväksytään kilpailulisenssin ostamisen yhteydessä. Myös pelkän antidopingsopimuksen solmiminen on mahdollista Suomisportin kautta.

Valikko