Kilpailuilmoitus

Liiton jäsenseurojen järjestämät voimanoston tai penkkipunnerruksen jäsentenväliset, piirikunnalliset, kansalliset, sekä aluemestaruuskilpailut tai kutsukilpailut tulee ilmoittaa liittoon viimeistään kolme (3) viikkoa ennen kilpailuja, jotta kilpailut voidaan hyväksyä virallisena kilpailuna.

Liittoon ilmoitetut kilpailut on pidettävä ilmoitettuna ajankohtana ja ilmoitetussa paikassa. Jos kuitenkin ajankohtaa tai kilpailupaikkaa muutetaan alun perin ilmoitetusta, siitä on ilmoitettava liitolle viimeistään yhtä (1) viikkoa ennen kuin kilpailu muutetussa paikassa tai muutettuna ajankohtana pidetään. Jos muutoksesta ei ilmoiteta edellä mainitulla tavalla, mitätöidään ko. kilpailussa tehdyt tulokset. Näistä ja mahdollisista muista muutoksista ilmoitetaan osoitteeseen kilpailuilmoitukset@svnl.fi.

Kilpailulupamaksun (60,00 euroa / kilpailu) tulee olla maksettuna, jotta kilpailuilmoitus julkaistaan. Kilpailulupamaksu maksetaan SVNL:n yleistilille: FI18 5680 0020 2315 32

Lisää kuitti kilpailumaksusta (Vain .pdf, .doc, .jpg, .jpeg, .gif, .png tiedostoja.)*

Valikko