Edit: maajoukkuelomakkeiden lähetykseen liittyvä häiriö on korjattu ja maajoukkuelomakkeita voi lähettää jälleen normaalisti.
Maajoukkuelomakkeista etenkin Yleistietolomakkeen lähettämisessä esiintyy osalla käyttäjiä tällä hetkellä häiriöitä. Häiriön juurisyytä selvitetään ja häiriön korjautumisesta tiedotetaan heti häiriötilanteen ratkettua.

