Liittyminen Voimanostoliiton jäseneksi ja nostajaksi

Suomen Voimanostoliiton varsinaisia jäseniä ovat urheiluseurat. Varsinaisiksi jäseniksi voivat liittyä rekisteröidyt aatteelliset yhdistykset tai oikeuskelpoiset yhteisöt, joiden tarkoituksena on edistää ja kehittää voimanostourheilua ja jotka sitoutuvat noudattamaan liiton sääntöjä. Jäsenseura maksaa liiton yleistilille vuosittaisen jäsenmaksun, jonka suuruuden päättävät jäsenseurat vuosittain yhdessä syyskokouksessa.

Jäsenseurahakemus

Suomen Voimanostoliiton jäsenseuraksi haetaan oheisella lomakkeella. Käsittelemme seurahakemukset noin viikon kuluessa.

Urheilija

Suomen Voimanostoliitto edellyttää urheilijoiltaan, että he ovat sitoutuneet liiton päämääriin ja tarkoitusperiin. Sen lisäksi urheilijoiden tulee olla

• SVNL:n jäsenseurojen jäseniä
    • Ostaneet lisenssin Suomisport-palvelusta, johon sisältyy antidopinsopimus. AD-sopimuksen voi hommata Suomisportista myös erikseen

Kun nuo ehdot täyttyvät, voi voimanostoa tai penkkipunnerrusta harrastava henkilö osallistua kilpailuihin. Jäsenseuran jäsenyys ja sopimus tulee olla voimassa vähintään kolme (3) kuukautta ennen ensimmäistä kilpailua.

SVNL