SM-kilpailuihin ilmoittautuminen

Ilmoita seurasi urheilijat SM-kilpailuun

HUOM! Vuonna 2021 seuran yhteyshenkilö ilmoittaa nostajat SM-kilpailuihin ja maksaa osallistumismaksut ensin Suomisportin kautta, jonka jälkeen ilmoittaa lisätiedot (ikäluokka, painoluokka, tehty tulos) alla olevan lomakkeen kautta. Vain Suomisportin kautta maksetut ilmoittautumiset hyväksytään! Suomisport tarkastaa lisenssit automaattisesti ilmoittautumisen yhteydessä. Lisäksi nostajat voivat nähdä omasta Suomisport-profiilistaan, kun heidät on ilmoitettu kilpailuihin.

Suomisport-ilmoittautumislinkit:

Klassinen penkkipunnerrus, kaikki ikäluokat, 7. – 9.5.2021, Tammela, TamRy ja LVK team
Alle 14-v. ja alle 18-v. (30 €)  |  Muut ikäluokat (60 €)  |  Avoimeen ja omaan ikäluokkaan osallistuvat (120 €)

Klassinen voimanosto, nuoret, 14. – 15.5.2021, Sotkamo, So-Vi
Alle 14-v. ja alle 18-v. (40 €)   |   Alle 23-v. (70 €)

Klassinen voimanosto, avoin, 28. – 30.5.2021, Ylitornio, AavKi
Avoin (70 €)

SM-kilpailuihin ilmoittautuminen päättyy 21 vuorokautta ennen kilpailua. Kaikilla nostajilla on ilmoittauduttaessa oltava tulos/tulosraja tehtynä. Tuloksen tai tulosrajan tekemistä ei vaadita kevään 2021 kisojen osalta. Kisoihin voivat ilmoittautua kilpailijat, joilla on viimeistään ilmoittautumisen päättyessä kilpailuoikeus.

Samassa SM-kilpailutapahtumassa nostaja voi osallistua oman ikäluokan ja avoimen kilpailuihin, jos se, kilpailun aikataulu huomioiden on mahdollista. Subjuniorit voivat osallistua junioreiden sarjaan. Tällöin nostajasta tulee maksaa osallistumismaksu kuhunkin ikäluokkaan.

Kaikki ilmoittautumiset SM-kilpailuihin on tehtävä kilpailukutsussa mainittuun määräpäivään mennessä. Vain liiton jäsenseuran kautta tulevat ilmoittautumiset hyväksytään. Jäsenseura vastaa siitä, että ilmoittautuminen on perillä ajoissa Suomisportissa.

Ilmoittajan tiedot:

Valitse SM-kilpailu mihin ilmoitat urheilijoiden lisätietoja

Kilpailijoiden tiedot:

Esimerkki: M40 93 Erkki Esimerkki / 80 600

Lisää Suomisportista saatu kuitti osallistumismaksuista (Vain .pdf, .doc, .jpg, .jpeg, .gif, .png tiedostoja.)*

Valikko