Päivämäärä:

Suomen Voimanostoliitto ry. sekä Ylöjärven Ryhti ry. järjestävät

MASTERSIEN KLASSISEN VOIMANOSTON SM-KILPAILUT 14. – 15.11.2020

Kilpailupaikka: Ylöjärven Urheilutalo, Koulutie 6, 33470 YLÖJÄRVI

Tuloksentekoaika: 18.11.2019 – 24.10.2020. Ilmoittautuminen päättyy 24.10.2020 klo 24:00.

Huom! Aikataulu täsmentyy osallistujamäärien mukaan!
Alustava aikataulu:

Lauantai 14.11.2020

Punnitus                             Kilpailu

N50, N60

7.00-8.30                             9.00

Avajaiset klo 13.00

N40                                                           11.30-13.00                         13.30

M60, M70                                                 15.30-16.00                         17.30

Sunnuntai 15.11.2020

Punnitus                             Kilpailu

M50                                                          7.00-8.30                             9.00

M40                                                          11.00-12.30                         13.00

Ilmoittautuminen:
Seurojen yhteyshenkilöt ilmoittavat SM-kilpailuihin tarkoitetut urheilijat sähköisesti 24.10.2020 klo 24:00 mennessä. Ilmoittautumislinkki päivittyy myöhemmin. Ilmoittautumisten tekeminen ajoissa on seurojen vastuulla.

Osallistumismaksu:
Seuran tulee maksaa ilmoittamansa urheilijat ilmoittamisen yhteydessä 70,00 €/kilpailija ilmoittautumisen yhteydessä viimeistään 24.10.2020 mennessä SVNL:n yleistilille: OP FI18 5680 0020 2315 32.

Tulosrajat:

Masterseille ei ole tulosrajoja mutta yksi hyväksytty yhteistulos voimanostokisasta (klassinen kisa) vaaditaan tuloksentekoajan sisällä.

Kilpailuhotellit:
Oma Hotelli Ylöjärvi
Osoite: Työväentalontie 5, 33470 Ylöjärvi
Puhelinnumero: 050 4431000 (klo 8-18)

Sä̈hköposti: [email protected]

Majoitushinnat:
1hh  75e / vrk

2hh  87e / vrk

4hh  150e / vrk

6hh  200e / vrk

Majoitukseen sisältyy aamupala. Huoneissa on jääkaappi, mikro, Moccamaster ja aamiaistarvikkeet toimitetaan huoneeseen edellisenä päivänä. Sis. Leipää, levitettä,leikkelettä, juustoa, maitoa, mehua, jogurttia, hedelmiä, vihanneksia, kahvia ja teetä. Erikoisruokavaliot järjestyy mainittaessa etukäteen hotellille. Jokaisessa huoneessa oma kylpyhuone/wc ja televisio. Hotelli on valmistunut 2018.

Jokainen majoittuja varaa huoneensa itse suoraan hotellista yllä olevista yllä olevia yhteystietoja käyttämällä. Ilmoita varatessasi, että kyseessä on voimanoston SM-kisan majoitus. HUOM! Varaus on tehtävä 25.10.2020 mennessä. Huoneita on rajoitettu määrä.

Kisavaaka on Oma Hotellin tiloissa.

Lapland Hotels Tampere

Osoite: Yliopistonkatu 44, 33100 Tampere

Majoitushinnat:

139 euroa / yhden hengen huone / vuorokausi

154 euroa / kahden hengen huone / vuorokausi

Huonehinta sisältää aamiaisbuffetin ja iltasaunan käytön. HUOM! Varaus on tehtävä 25.10.2020 mennessä suoraan hotellista tunnuksella Mastersien SM-kisat

[email protected] | 03 - 383 0000

Lisätietoja: