|
|
|
SUOMEN VOIMANOSTOLIITON FOORUMI |
|
|
Vs:Joukkuekisoihin uudistuksia (1 katselee) (1) vierasta
Suosittu: 0
|
|
|
Aihe: Vs:Joukkuekisoihin uudistuksia
|
|
|
|
Vs:Joukkuekisoihin uudistuksia Lähetetty 14.12.10 12:34
|
|
|
Mainitsemaasi sivallusta ei oltu suunnattu kenellekään tänne kirjoittavalle henkilölle eikä seuralle. Pahoittelen, jos tulin väärin ymmärretyksi.
|
|
|
|
|
|
|
Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi jättää viestejä. |
|
|
|
Vs:Joukkuekisoihin uudistuksia Lähetetty 14.12.10 12:35
|
|
|
Onko joukkuekisa pakko järjestää joka vuosi samalla tavalla? Hallituksen toimintasuunnitelmassa taitaa tosin olla ensi vuosi lyöty jo lukkoon mm. joukkuekisojen osalta. Mutta onhan sitä elämää 2011 jälkeenkin, toivottavasti.
Entä jos järjestäjä itse saisi päättää muutamasta valmiista ja hyväksytystä mallista minkälaiset kisat pitää? Menköön vaikka sitten kotikenttäeduksi, kun saisi itse valita mallin, jossa parhaiten menestyisi. Mitä se haittaisi? Tämähän olisi ikäänkuin vain parempi haaste muille seuroille.
Joukkuekisoja ei järjestetä kv-tasolla, mikä on harmi. Mutta juuri tästä syystä voimme touhuta tässä joukkuekisa-asiassa täällä kotikentällä niinkuin itse haluamme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vs:Joukkuekisoihin uudistuksia Lähetetty 14.12.10 13:46
|
|
|
Mielestäni ehdotus 3-henkisistä joukkueista, joissa vähintään yksi on naisnostaja, on hyvä. Jos annetaan vapaus valinta naisen ja juniorin välillä niin luulen, että suurin osa kääntyy sinne juniorin suuntaan. Täytyy huomioida myös, että tämän vuoden joukkueista naiskiintiön kanssa lavalle olisi tullut tasan 3 seuraa ainakin lisenssinostajien listan perusteella. Kisa olisi ainakin mennyt nopeasti.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vs:Joukkuekisoihin uudistuksia Lähetetty 15.12.10 10:43
|
|
|
Olen Jannen kanssa samaa mieltä että jotain uudistuksia pitäisi tehdä ainakin kilpailun keston suhteen jos lajin parissa toimivatkaan eivät jaksa seurata kilpailua loppuun sen pitkän keston vuoksi niin kyllä alkaa olla kisa liian pitkä.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vs:Joukkuekisoihin uudistuksia Lähetetty 23.04.11 23:20
|
|
|
Tuli tuossa mielipuoleen: Jos/kun raw-kisoista saadaan viralliset SM-kisat niin pitäisikö joukkue-SM: ssa yhden vapaavalintaisen jäsenen nostaa rawina? Tietysti jotkut toivoisivat rawille omaa joukkue-SM:ää mutta taitaa kalenteri olla aika täynnä jo muutenkin niitä ajatellen.
|
|
|
|
|
|
|
Viimeksi muokattu: 23.04.11 23:20 Teemu Ahtiainen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vs:Joukkuekisoihin uudistuksia Lähetetty 24.04.11 08:02
|
|
|
Teemu Ahtiainen kirjoitti: Tuli tuossa mielipuoleen: Jos/kun raw-kisoista saadaan viralliset SM-kisat niin pitäisikö joukkue-SM: ssa yhden vapaavalintaisen jäsenen nostaa rawina? Tietysti jotkut toivoisivat rawille omaa joukkue-SM:ää mutta taitaa kalenteri olla aika täynnä jo muutenkin niitä ajatellen.
Minusta niitä on turha alkaa sotkemaan keskenään. Ennemmin lähtisin siitä, että joukkuekisat muutettaisiin kokonaan RAW-kilpailuiksi, tai sitten joka toinen vuosi nostettaisiin raakana.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|