Katsotaan, kauanko tämän päivyrin siivet kantavat. Olen hieman huono kirjaamaan omia treenejäni (varsinkaan, jos ne menee huonosti) , mutta mitään ei saa, jos ei annakaan.
Hieman taustaa: Olen harrastanut voimanostoa 3,5 vuotta. Takana arvokisoista on 4 voimanoston SM-kilpailua ja yhdet EM- ja MM-kilpailut. Ennen voimanostoa pelasin koripalloa vuodesta -94 lähtien päätyen naisten SM-sarjaan pelaamaan. Koripallon jouduin lopettamaan hermosärkyjen takia. Kädet ei kestänyt kahta lajia ja päätin jatkaa voimanoston parissa. Toivottavasti päätös oli oikea.
Vuosi 2011 alkoi voimanoston SM-kilpailulla. Sija 1. sarjassa N72 toi minulle lipun EM-kisakoneeseen ja se onkin seuraava pääkisa. 2 viikon päästä aion kuitenkin suunnataan auton keulan Äänekosken PP SM-kisoihin.
5.3 Lauantai
Penkki:
2x6x60
2x4x70
2x4x80
2x3x85Kapea:
2x6x60
2x6x65
Kroppa aivan sekaisin edelleen kisoista. Jumia piisaa, vaikka muille jakaa. "Kevyt treeni" oli liisteriä ja vielä, kun jouduin itse ottamaan telineistä tangon, niin ei ole paljoa kehumista. Soitto hierojalle ja aika maanantaiksi.
6.3 Sunnuntai
Kyykky:
5x95
5x105
5x115
5x120
5x130Oli ihanaa saapua aamulla klo 10 salille, jossa seura tarjosi mitalikakkukahvit. Hieno kakku olikin. Mmmm. Ja hyvää. Joku oli selvästi antanut vihiä mun dietistä. Prkl.
Kyykky oli kauheeta. Menee samaan kategoriaan, kuin eilinen penkkikin. Ennen viimeistä sarjaa sanoinkin, että normaali ihminen lopettaisi tähän, mutta en minä. Minun treeneissä puhuu tahto, ei voima

Nivuset jumissa. Selän lihakset kipeät ja paineet poissa. Tästä ei voi kuin parantaa. Huominen treeni muuttui lepopäiväksi hieronnan takia.