24.05.2013

Etusivu arrow Foorumi

Uutiset
SVNL
Kalenteri
Kilpailut
Tilastot
Tietopankki
Voimanostaja
Foorumi

SUOMEN VOIMANOSTOLIITON FOORUMI
KILPAILUKUTSUT

Tervetuloa, Vieras
Ole hyvä ja Kirjaudu .    Unohtuiko salasana?
Vs:Mietteitä mikrofonin takaa (1 katselee) (1) vierasta
Siirry alas Vastaa viestiin Suosittu: 0
Aihe: Vs:Mietteitä mikrofonin takaa
Ilkka Seppälä (Jäsen)
Mestari
graphgraph
Ei paikalla Napsauta tässä nähdäksesi käyttäjän profiili
Vs:Mietteitä mikrofonin takaa Lähetetty 22.10.11 17:39 Karma: -21  
Eero.

Pääosan esittäjästä.

Voimanoston KV. säännöt ovat yksiselitteiset.

Jos nostaja makaa penkillä raudat suorilla käsillä odottaen Start komentoa ja molemmat sivutuomarit ovat laskeneet käden alas. Päätuomari ei voi tämän jälkeen nousta penkiltä ja ottaa muutamaa askelta sivulle tarkistaakseen jonkin asian, vaan hänen olisi annettava Start komento. Mainitsemasi tuomari ei kuitenkaan näin toiminut . Pitäisi antaa ehkä kaverille lisää koulutusta moitteiden sijaan .
Mahtaakohan johtua HPV: n Arto Hannolinin koulutuksesta, että Hakkaraisen Petteri tunsi säännöt, mutta Kalevi ja muut juryn jäsenet eivät.
Petterin koulutuksen jälkeen sitten noudatettiin KV. Sääntöjä.
Näistä kahdesta asiasta paikallisen lehden toimittaja kysyi minulta ja kun olen niin huono valehtelemaan vastasin niin, kuin olin asian nähnyt ja kokenut.
Ikävää, jos illallislippu oli sinulle ja ehkä jollekin muullekin liian kallis, mutta liittohallitus oli päättänyt järjestää liitolle arvoisensa juhlan.
Minä olin vain yksi seitsemästä, joka oli tekemässä em. päätöstä.
Vieläpä Ministeri Wal_link_in olisi tullut paikalle jos ei olisi ollut samaan aikaan New Yorkissa.

Ile

Ilmoita moderaattoreille   tallennettu tallennettu  
  Rekisteröitymättömät käyttäjät eivät voi jättää viestejä.
Jyrki Alastalo (Jäsen)
Aloitteleva kirjoittaja
graphgraph
Asuinpaikka: Masku Syntymäpäivä: 1965-09-04
Vs:Mietteitä mikrofonin takaa Lähetetty 22.10.11 21:11 Karma: 0  
Moi,

Hessun pois jätettyyn tekstiin en ota sen enempää kantaa, mutta toisaalta miksi laittaa samoja juttuja moneen erilehteen.

Olin paikalla tuomaroimassa ja mielestäni tuomarit toimivat ko. kisoissa ihmisinä. Kaikille meistä sattuu virheitä, kuten olen monasti kuullut mm. omalla kohdallani.

SVNL:n 40-vuotisjuhlat olivat mielestäni arvoisensa sekä onnistuneet juhlat. Hinta jota itsekkin etukäteen ihmettelin, mutta minut haukuttiin kotona pystyyn keittiöalan ammattilaisen toimesta. Kyseisen juhlan hintaan pitää ottaa huomioon ruoka + juomat (ei alkoholi) + henkilökunnan palkkakulut. Näin tulin siihen lopputulokseen, että halvalla päästiin.
Henkilökohtaisella tasolla toivon, että 9-vuoden kuluttua Voimanoston liittohallitus juhlii 50-vuotis taivaltaan vähintään samalla tasolla.

Jyrki
Tarmo Lähdesmäki (Jäsen)
KajKu voimanosto
Aloitteleva kirjoittaja
graphgraph
Sukupuoli: Mies Kajaanin Kuohu Asuinpaikka: Kajaani Syntymäpäivä: 1985-11-04
Vs:Mietteitä mikrofonin takaa Lähetetty 24.10.11 11:40 Karma: 0  
Voimanostaja on hieno lajilehti ja sitä toimittavat talkoolaiset tekevät hienoa duunia. Kritiikki varmasti on hyvästä, mutta joku roti pitää siinäkin olla.

Tsemppiä toimitukselle jatkoon. Teette hienoa työtä lajin eteen!

Tarmo Lähdesmäki
KajKu
Jouni Kvist (Jäsen)
Mestari
graphgraph
Sukupuoli: Mies Asuinpaikka: Kajaani
Vs:Mietteitä mikrofonin takaa Lähetetty 06.11.11 16:45 Karma: 9  
Eero Ahlroth kirjoitti:
SVNL:n 40-vuotisjuhlat ensimmäisen kisapäivän iltana oli viety hulppeisiin maisemiin Halikkoon. Valitettavasti en päässyt mukaan yksinkertaisesti siitä syystä, että minulla ei eläkeläisenä ollut varaa maksaa "kynnysrahaksi" sovittua 37 euron illalliskorttia!?

Mielestäni "rahvaanomaisemmatkin" juhlat esim. Ollikkalan koulun ruokalassa täytekakkukahvineen olisi riittänyt - ainakin minulle! Luulen, että Salonen ja Kumpuniemikin olisivat tämän ymmärtäneet, jos heille olisi avoimesti kertonut, että budjetti on tiukka ja siinä pitää pysyä!

Ystävällisin terveisin: Eero Ahlroth

Salon SM-kisat olivat mielestäni aivan mukavasti järjestetyt. Samaten liiton "nelikymppiset" oli juhlava ja arvolleen sopiva tapahtuma. Näistä kiitokset järjestelyihin osallistuneille, ja minun on vaikea ymmärtää Eeron tunteen purkausta asian suhteen. Tuskin liiton massiivinen budjetti tähän kaatui, saati sitten kenenkään "tuet" romahtaneet. Tämän tason juhlia on max kymmenen vuoden välein, joten ei liene väärin harvakseltaan juhlistaa vanhenemista asiaan kuuluvalla ylpeydellä.

Tarmo Lähdesmäki kirjoitti:
Voimanostaja on hieno lajilehti ja sitä toimittavat talkoolaiset tekevät hienoa duunia. Kritiikki varmasti on hyvästä, mutta joku roti pitää siinäkin olla.

Tarmo puhuu asiaa!

Eero Ahlroth (Jäsen)
Ykkösluokka
graphgraph
Vs:Mietteitä mikrofonin takaa Lähetetty 06.11.11 18:41 Karma: -8  
Jouni hyvä!

Kiitos avoimesta ja rehdistä kannanotostasi. En suuremmin provosoitunut.

Olin Salossa tuomarina ja tiedän mitä sillä sektorilla tapahtui; muut kannanottoni perustuivat puhtaasti perusluonteeni "vaatimaan" lähimmäisen auttamiseen.

En ole täydellinen ihminen. Elämä on opettanut, että jos tuntee olevansa "täydellineen", niin silloin yleensä suuria ongelmia on tiedossa!?

Onnistuneita treenejä Sinulle!

Ystävällisin terveisin: Eero

Jouni Kvist (Jäsen)
Mestari
graphgraph
Sukupuoli: Mies Asuinpaikka: Kajaani
Vs:Mietteitä mikrofonin takaa Lähetetty 06.11.11 19:05 Karma: 9  
Moro Eero,
Salon tuomaritoiminnasta en ole tietoinen, enkä siihen sen kummemmin halua ottaa kantaa näiden foorumikirjoitusten perusteella. Aiemmin mainitsemastasi Salon lehtikirjoittelusta olen osin tietoinen, mutta en näe tarpeelliseksi kommentoida myöskään sitä täällä foorumilla. Siksi otinkin kantaa vain kisapaikan järjestelyihin ja vuosijuhlaan. Se on minun mielipide. Jokainen voi vapaasti olla eri mieltä.

Kukaan ei ole täydellinen. Ja jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Olisi vain mukavaa, jos kirjoittelu foorumilla olisi hieman positiivisemmin sävytettyä. Ainainen riitely ei johda mihinkään.

Super-Hessun jutun poisjäänti ed. lehdestä on sääli, mutta siihenkin on varmasti perusteltu syy. Tuskin kukaan ilkeyttään sitä poisti, kuten päätoimittajat aiemmin viestivät. Toivottavasti Hessu jatkaa kirjoittelua entiseen malliin. Hänen kirjoitteluaan on mukava lukea. Omia juttujanikin on jäänyt usein julkaisematta vuosien varrella, mitä en suuresti ihmettele. Joku laatu pitää lehdenkin säilyttää.

Viimeksi muokattu: 06.11.11 19:06 Jouni Kvist.
Siirry ylös Vastaa viestiin