Voimanostoliitto tekee vaikuttavaa työtä suomalaisen voimanostourheilun hyväksi

Voimanosto harrastuksena ja kilpailulajina

Voimanosto harrastuksena

Kuinka aloittaa voimanosto?

Lähin voimanostoseurasi

Noin 130 jäsenseuraa ympäri Suomen

Kiinnostaako kilpaileminen?

Kilpailu on osa voimanostoa

Suomen Voimanostoliiton Facebook

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
27-03-2024, 6:44
Suomen Voimanostoliitto

Tuomas Hautala teki Pietarsaaressa 23. maaliskuuta pidetyissä voimanostokisoissa uuden maastanoston Suomen ennätyksen 381,5 kg. Myös yhteistulos 906,5 kg on uusi alle 120 kilon painoluokan SE. Tuomaksen kyykkytulos oli 307,5 kg ja penkki 217,5 kg. ... Katso lisääKatso vähemmän

14 CommentsComment on Facebook

Hu , nyt kovaa settii

Joillekin tuo rauta on kevyttä. Käsittämättömiä painoja nousee ylös!

Hitto että on riski kaveri!

Voimaa On Tuomaksella! 🏆

Mahtavaa tekemistä

Kova veto kyllä virallisella IPF setillä

Kova on veto.